Communicatieactiviteiten

Laatst gecontroleerd op:
12 februari 2020
Gepubliceerd op:
25 mei 2016

De communicatieactiviteiten over uw project of investering moeten in verhouding staan tot de omvang van de gesubsidieerde activiteiten.

De volgende verplichtingen kunnen van toepassing zijn:

  • Het gebruik van het logo van de Europese Unie.
  • Het publiceren van een (wetenschappelijk) rapport.

Logo

Communiceert u met het publiek over het project of de investering waarvoor u subsidie krijgt? Gebruik dan in al uw communicatiemiddelen het logo van de Europese Unie. Vermeld ook het onderschrift ‘Europese Unie, Europees Fonds voor Maritieme Zaken en Visserij’. Het logo kunt u downloaden van de website van de Europese Unie.

Technisch of wetenschappelijk rapport

Bij sommige subsidies is het verplicht om een technisch of wetenschappelijk rapport op te stellen, waarin de resultaten van het project staan. Het gaat dan om innovatieve projecten met een collectief belang. U moet het rapport op een website beschikbaar stellen tot 3 jaar na de laatste betaling, zodat iedereen dit kan raadplegen.

In opdracht van:
  • Europese Unie (gefinancierd door)
  • Europees Fonds voor Maritieme Zaken en Visserij
  • Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
Bent u tevreden over deze pagina?